Přijímá-li podnik pracovníka zákaznického střediska, často se nezajímá o jeho zdatnost v písemném projevu, která je ovšem při komunikaci se zákazníky nezbytná. Bude…
Potřeba vzdělávání zaměstnanců a provádění změn nebyla v podnicích nikdy…
Interní e-mailové systémy nabízí ideální příležitost ke vnitrofiremnímu…
Využívání Internetu představuje stále efektivnější strategii náboru…
Dobré vztahy na pracovišti jsou základním předpokladem fungování pracovního…
Jste bez práce, máte plnou hlavu dobrých nápadů, mnoho zkušeností, ale…
Asi každý z nás se již někdy rozzlobil na svého kolegu, ať již právem či…
Již filozof Seneca vyjádřil myšlenku, že mýlit se je lidské. O pracovním…
Jistý americký autor jednou prohlásil: Za naslouchání ještě z práce nikoho…
Jaké benefity nabízejí svým vlastním zaměstnancům společnosti, které…
Doktorka Patt Crull je v současnosti viceprezidentkou a manažerkou…
Přibývají-li firmě díky dobré reputaci zakázky, má stále méně času na…