Lidské zdroje - zprávy z HR

Umějí pracovníci vašeho zákaznického servisu psát?

Přijímá-li podnik pracovníka zákaznického střediska, často se nezajímá o jeho zdatnost v písemném projevu, která je ovšem při komunikaci se zákazníky nezbytná. Bude…

Firemní vzdělávání a řízení změn

Firemní vzdělávání a řízení změn

Potřeba vzdělávání zaměstnanců a provádění změn nebyla v podnicích nikdy…

Interní e-mailové systémy - příležitost ke vzdělávání

Interní e-mailové systémy - příležitost ke vzdělávání

Interní e-mailové systémy nabízí ideální příležitost ke vnitrofiremnímu…

Vybíráme internetovou stránku pro nábor

Článek v rámci předplatného Vybíráme internetovou stránku pro nábor

Využívání Internetu představuje stále efektivnější strategii náboru…

Šéfovi se netyká a neleze do postele

Šéfovi se netyká a neleze do postele

Dobré vztahy na pracovišti jsou základním předpokladem fungování pracovního…

Hodně netradiční outplacement

Článek v rámci předplatného Hodně netradiční outplacement

Jste bez práce, máte plnou hlavu dobrých nápadů, mnoho zkušeností, ale…

Když rýpat, tak inteligentně

Když rýpat, tak inteligentně

Asi každý z nás se již někdy rozzlobil na svého kolegu, ať již právem či…

Chlupatí kolegové

Chlupatí kolegové

Heinrich má vlastní e-mailovou adresu a dostává k narozeninám poštu a…

Mýlit se je lidské

Článek v rámci předplatného Mýlit se je lidské

Již filozof Seneca vyjádřil myšlenku, že mýlit se je lidské. O pracovním…

Nebojte se naslouchat

Nebojte se naslouchat

Jistý americký autor jednou prohlásil: Za naslouchání ještě z práce nikoho…

Obutá, nebo neobutá?

Obutá, nebo neobutá?

Jaké benefity nabízejí svým vlastním zaměstnancům společnosti, které…

Pat Crull bere vzdělávání vážně i vesele

Pat Crull bere vzdělávání vážně i vesele

Doktorka Patt Crull je v současnosti viceprezidentkou a manažerkou…

Jak vybrat toho pravého

Článek v rámci předplatného Jak vybrat toho pravého

Přibývají-li firmě díky dobré reputaci zakázky, má stále méně času na…

Výpis 1138911401 z celkem 12240