Odhalte pasivní kandidáty dříve než konkurence Náboráři hledající potenciální zaměstnance mezi odborníky, kteří momentálně pracují pro někoho jiného (tzv. pasivními kandidáty), by měli směřovat svou energii…
Firma, která chce přilákat ty nejlepší talenty, potřebuje silnou značku…
S aktuálně rostoucím trendem české ekonomiky roste strmě i poptávka po…
Mýty budování zaměstnavatelské značky V poslední době se stále více mluví o tom, jak důležité je budování značky…
Rok 2016 bude rokem dalšího využití širokého potenciálu možností, které do…
Válka o talenty nepolevuje ani v obdobích ekonomického útlumu, natož pak…
Řeč těla na pohovoru: Na co si dát pozor Podařilo se vám dostat až k pohovoru na vysněné pracovní místo. Vaše…
Poznáte uchazeče, který mezi vás zapadne? Ani ten nejkvalifikovanější zaměstnanec vám nepomůže, pokud jeho vlastní…
Personální legislativa, nábor, sociální sítě či vzdělávání a rozvoj…
Proč vás nechtějí přijmout? Možná je to vaše chyba Co je pro vás signálem nedůvěryhodnosti uchazeče o práci? Na základě čeho…
Jsem přesvědčen o tom, že 95 procent veškeré práce na měření náboru…
Čas oživit vaši zaměstnavatelskou značku Značka zaměstnavatele odráží pověst firmy na trhu práce. Pomáhá získat…
Jsem spokojený tam, kde momentálně pracuji. Nechci odcházet. Pracuji na…