Fluktuace pracovních sil v zákaznických střediscích je dlouhodobým problémem. Operátoři zákaznických služeb nejsou ve svém zaměstnání příliš šťastní, rychle ztrácejí…
Většina lidí intuitivně a instinktivně chce být produktivní. Produktivitu…
To, co říkáte, může ovlivnit podvědomé předpoklady vašich posluchačů.…
Zaměstnanci jsou roztržití, často stresovaní a občas i splašení. Povídají…
Společnosti www.jobpilot.cz provedla výzkum mezi obyvateli osmi evropských…
Mnozí zaměstnanci se v práci dostávají pravidelně (např. po obědě) do stavu…
Vyjednávání jeden na jednoho je těžké, ale týmové vyjednávání může být…
Na následování vůdce, kterému leží na srdci vaše zájmy, není nic špatného.…
Outsourcing obchodních procesů (BPO) výrazně ovlivňuje současný svět řízení…
Spolehlivou slepou konverzační otázkou, kterou všichni stále používáme, je:…
V posledním hodnocení výkonnosti našel David sdělení od manažera, že někdy…
Stále větší počet amerických zaměstnavatelů podporuje zdravé stravování…