Hlavní příčinou špatného pracovního dne není obávaný šéf nebo nuda, ale negativní atmosféra na pracovišti. Ukázal to výzkum mezi 3000 britskými zaměstnanci, který…
Když si chce firma udržet talentované zaměstnance, většinou myslí na jejich…
Bez ohledu na zkracující se rozpočty mohou firmy a manažeři udělat řadu…
Komunikace se zaměstnanci v obtížných dobách, jako je ta současná, přináší…
Ministerstvo práce a sociálních věcí informuje, že některá média nepřesně…
Manažeři mohou dosáhnout zvýšené spokojenosti svých zaměstnanců až o 15 %…
Řízení zaměstnanců v období ekonomické krize má své specifické výzvy. Je…
Pro odlehčení současných náročných dní provedl server CareerBuilder.com…
Toužíte-li po větší spokojenosti v zaměstnání, není hned třeba dávat…
Respekt a důvěra se nedají vynutit, je třeba umět si je získat. Totéž platí…
Asertivitou se rozumí schopnost sebevědomě prosazovat své pozice, aniž…
Při řízení vztahů se zaměstnanci se manažeři často dopouštějí chyb. Článek…