Organizace stále častěji využívají skupinovou a týmovou práci. Stát se efektivním vyjednavačem ve skupině vyžaduje schopnost ovlivňovat ostatní, řídit konflikty,…
Lídři nevznikají pomocí kouzel, ale vyvíjí se časem z plynulého procesu…
Pokud firmy usilují o dokonalejší a dlouhodobě výkonnější zaměstnance, měly…
Lidé hledající rovnováhu mezi osobním a pracovním životem volí stále…
Ztratit důvěru je velice jednoduché. Jediné zklamání může zničit léta…
Doktor *John Sullivan* je velký provokatér. Chce vyprovokovat personalisty…
Firemní vánoční večírek může oficiálně začínat v 19 hodin, ale pro manželky…
Asistentky se v závěru roku stávají příslovečnými děvčaty pro všechno.…
Obchodní schůzky jsou základem byznysu a správné společenské chování je v…
Důvěra v organizace neznamená jen předpoklad, že se všechno zvládne. Je to…
Personalisté úspěšných firem mají propracovanější personální procesy a…
Tradiční působ řešení konfliktů ve skutečnosti nijak řešení nepodporuje.…
Před několika lety byla marketingová analytička Stacie Abram přizvána u…