Lidské zdroje - zprávy z HR

Vyhrajte vstup na MotivP Business Brunch® – Jsme různými lidmi v různých situacích

MotivP Business Brunch® patří k nejnavštěvovanějším setkáním personalistů u nás již od roku 2005.

Nabídky práce jsou již i na českém Facebooku. Přinášíme návod, jak je zadávat

V únoru letošního roku bylo v USA a Kanadě oficiálně spuštěno zveřejňování…

Průzkum: Zaměstnanci počítají se změnami práce a celoživotním učením

Většina zaměstnanců již dnes nepočítá s tím, že budou celý život pracovat…

Jak moc mají firmy platit svým nejlepším lidem?

Většina z nás se shodne na tom, že v každém oboru jsou lidé, kteří svým…

Moderní lektor - Průvodce úspěšného vzdělavatele dospělých

Vyhrajte knihu, která vás připraví na profesi lektora

Moderní lektor – Průvodce úspěšného vzdělavatele dospělých je atraktivní a…

Ochutnávka z kurzu Challenging coaching s Pavlou Pavlíkovou, INNERGY

Challenging coaching: Jen podpora nestačí, nabídněte lidem i výzvu

Přístup manažerů k vedení lidí bývá jedním z faktorů, které výrazně a…

Analýza: Třetina Čechů pracuje na směny

V roce 2016 pracovalo na směny 1,2 milionu Čechů, což představuje 29 %…

Článek v rámci předplatného Microsoft Outlook již ukazuje profily ze sítě LinkedIn

V polovině minulého roku koupila společnost Microsoft profesní sociální síť…

Petr Vejrážka, H1

Článek v rámci předplatného 5 rad, jak zefektivnit online nábor

Pracovní portály navštěvují jen lidé, kteří aktivně hledají práci. Pokud se…

IN Communication Forum 2017

Hrajeme o 2 vstupenky na IN Communication Forum, setkání odborníků interní komunikace, HR a PR manažerů

Jedním z témat 3. ročníku konference IN Communication Forum společnosti Top…

Zoot.cz

Studie: Geniální! Recruitment na jednom místě včetně kandidátů ze všech kanálů

Zoot, česká jednička mezi internetovými obchody s módou a designem, je…

6+6 způsobů měření soft skills pro náboráře

Soft skills neboli měkké dovednosti, mezi které patří komunikace, vytváření…

Josef Kadlec, Recruitment Academy

Osobní branding jako podceňovaný byznysový nástroj

Osobní značka neboli brand je nástroj dosahování obchodních zájmů, v mém…

Výpis 651663 z celkem 2690