Náboráři ve firmách si často stěžují, že nemají dost prostředků na to, aby zkoušeli nové a lepší postupy. Malé rozpočty však nemají proto, že by firmy považovaly…
Mezi základní podmínky funkční firemní komunikace patří efektivně fungující…
Živě si vzpomínám na to, jak jsem se v roce 2007 z pozice HR generalisty v …
Tři čtvrtiny firem z deseti zemí světa již zavedly pružnou pracovní dobu,…
Nastupující 4. průmyslová revoluce spolu s dalšími socioekonomickými a…
Od náboru po odchod aneb Cesta zaměstnance firmou v éře kandidáta. Tímto…
Často slýcháme, že zaměstnanci odcházejí z firem hlavně kvůli špatným…
Potřebujete místo, kde budete jednat, schůzovat, nacvičovat, promítat,…
Významné změny v oblasti digitálních technologií, rychlosti inovací a…
V současné době již uchazeče o práci nemůže překvapit téměř žádná otázka,…
Zhruba za měsíc se koná inspirativní setkání Magionu s desítkou…
Trh práce v roce 2015 zaznamenal hned několik rekordů. Potvrzují to čísla…
Co dělá leadera leaderem? Co rozhoduje o tom, kdo profesně uspěje? Je jen…