Lidské zdroje - zprávy z HR

Vyhrajte vstup na MotivP Business Brunch® – Jsme různými lidmi v různých situacích

MotivP Business Brunch® patří k nejnavštěvovanějším setkáním personalistů u nás již od roku 2005.

Nabídky práce jsou již i na českém Facebooku. Přinášíme návod, jak je zadávat

V únoru letošního roku bylo v USA a Kanadě oficiálně spuštěno zveřejňování…

Průzkum: Zaměstnanci počítají se změnami práce a celoživotním učením

Většina zaměstnanců již dnes nepočítá s tím, že budou celý život pracovat…

Jak moc mají firmy platit svým nejlepším lidem?

Většina z nás se shodne na tom, že v každém oboru jsou lidé, kteří svým…

Moderní lektor - Průvodce úspěšného vzdělavatele dospělých

Vyhrajte knihu, která vás připraví na profesi lektora

Moderní lektor – Průvodce úspěšného vzdělavatele dospělých je atraktivní a…

Ochutnávka z kurzu Challenging coaching s Pavlou Pavlíkovou, INNERGY

Challenging coaching: Jen podpora nestačí, nabídněte lidem i výzvu

Přístup manažerů k vedení lidí bývá jedním z faktorů, které výrazně a…

Analýza: Třetina Čechů pracuje na směny

V roce 2016 pracovalo na směny 1,2 milionu Čechů, což představuje 29 %…

Článek v rámci předplatného Microsoft Outlook již ukazuje profily ze sítě LinkedIn

V polovině minulého roku koupila společnost Microsoft profesní sociální síť…

Petr Vejrážka, H1

Článek v rámci předplatného 5 rad, jak zefektivnit online nábor

Pracovní portály navštěvují jen lidé, kteří aktivně hledají práci. Pokud se…

6+6 způsobů měření soft skills pro náboráře

Soft skills neboli měkké dovednosti, mezi které patří komunikace, vytváření…

IN Communication Forum 2017

Hrajeme o 2 vstupenky na IN Communication Forum, setkání odborníků interní komunikace, HR a PR manažerů

Jedním z témat 3. ročníku konference IN Communication Forum společnosti Top…

Zoot.cz

Studie: Geniální! Recruitment na jednom místě včetně kandidátů ze všech kanálů

Zoot, česká jednička mezi internetovými obchody s módou a designem, je…

Josef Kadlec, Recruitment Academy

Osobní branding jako podceňovaný byznysový nástroj

Osobní značka neboli brand je nástroj dosahování obchodních zájmů, v mém…

Výpis 651663 z celkem 2690