Lidské zdroje - zprávy z HR

Letošní první číslo e-časopisu Firemní vzdělávání je tady. A přináší hned dvě novinky!

Od tohoto čísla vám přinášíme již 20 stran čtení, což znamená v každém čísle o dva články navíc! Další novinkou je přehled všech dosud publikovaných článků, který…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Kvalitní onboarding pomáhá, přesto jej řada firem nezvládá

Kvalitní systém onboardingu je pro firmu i zaměstnance klíčový hned v …

Practise English with LITE

Angličtina s jazykovou školou LITE: Zdravý životní styl

Dali jste si předsevzetí, že v novém roce najedete na zdravý životní styl?…

Článek v rámci předplatného Zásady náboru cizinců - jak jim usnadnit první kroky

Díky současné situaci na trhu práce, nedostatku odborníků, globalizaci i…

Článek v rámci předplatného Proč je důležité pokládat na pohovoru těžké otázky?

Základní úlohou pracovního pohovoru je zjistit, jaký je daný kandidát…

ITIL 4, New Horizons

Dlouho očekávaná aktualizace ITIL 4 je tady!

Populární mezinárodně uznávaný standard pro řízení IT služeb prošel…

Dosáhněte vyšší výkonnosti a udržte si zaměstnance

Mnoho organizací má dnes problémy najít lidi, kteří by měli potřebnou…

Hotel Mědínek

Hotel Mědínek v Kutné Hoře - konference a firemní akce v centru historického města

Budujte vnitřní motivaci i spoluodpovědnost ve firmách s pomocí firemních…

Michaela Karsten, Brillant Brain

Hokus pokus anebo pracovní fokus?

Zamysleme se nad různými činnostmi a úkoly, které v životě vykonáváme - nad…

Josef Kadlec, Recruitment Academy

26 predikcí českého náboru, které musíte znát – Talent Sourcing (2/4)

Vyhledávání kandidátů na sociálních sítích, digitálním i offline světě…

Článek v rámci předplatného Vyhodit či nevyhodit? Kdy opravdu dát padáka

Manažeři často úzce spolupracují s personálním oddělením v otázkách…

Slovenské firmy musí nově ohlašovat volné pracovní pozice Úřadu práce. Existují ale i výjimky

Ačkoliv je Československo rozdělené už více než čtvrtstoletí, spousta firem…

Konference ZÁKAZNÍK 2030

Článek v rámci předplatného Přijměte pozvánku na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání a jak na tyto…

Výpis 21462158 z celkem 12262