Efektivní komunikační dovednosti jsou základní součástí každé obchodní interakce. Často ale zapomínáme, že k efektivní komunikaci nepatří jen mluvení, ale také…
Své kariéře a jejímu růstu se jistě věnujete naplno a trávíte mnoho času…
Víte, jaké jsou dvě nejvíce stresové události v životě člověka? Narození…
Řada zaměstnavatelů se domnívá, že když svým lidem přidá peníze, zajistí…
Kolik peněz jste investovali do vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, aniž by…
Podle letitých zkušeností autora příspěvku má kvalitní pohovor velkou…
Studie ukazují, že se atraktivní studenti těší větší pozornosti i lepšímu…
V kanceláři tráví řada z nás většinu dne. Aby práce u psacího stolu nebyla…
Zhruba 22 procent zaměstnanců na celém světě pracuje přesčas. Standardní…
Jsou dvě věci, které vám mohou na pracovišti přivodit úzkost. Hovory o…
Většina znás tráví velkou část dne na pracovišti vnapětí a je poznamenána…