Osobní značka neboli brand je nástroj dosahování obchodních zájmů, v mém případě firemních zájmů. Možná někoho zklamu, že to není ta romantika, kterou by mohl…
Význam kultury pro úspěšnost organizace je již dnes považován za prokázaný…
Využití analytických nástrojů v HR již není pouhou možností, ale nutností.…
Úspěch strategického náboru a personálního plánování v dnešní době je věcí…
Nejrychlejší pokrok v dnešní době je zaznamenán zejména v oboru…
Realizace průzkumu spokojenosti zaměstnanců ještě nemusí být zárukou, že si…
Aplikací pro videopohovory s uchazeči o práci dnes existuje obrovské…
Agenda bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, zaměstnavatelům důvěrně…
V prvním a druhém dílu našeho seriálu o nových standardech v hodnocení…
Natáčení kariérního videa a budování kvalitních, zajímavých kariérních…
V posledním díle seriálu o LinkedIn recruitmentu bych se rád zaměřil na…
You cannot evolve unless you are willing to change. - to je motto…
Náboráři věnují velkou spoustu času studiu profilů lidí na síti LinkedIn,…