Lidský mozek si při zpracovávání informací vytváří určité zkratky, jejichž cílem je usnadnit a urychlit rozhodování. Funguje to již od pravěku. Když například vidíme…
Sepsali jste svůj životopis. Uvádíte v něm pouze pravdivé údaje a dobře…
Každý manažer náboru by měl usilovat o to, aby jej vedení firmy vnímalo…
Náboráři si většinou uvědomují, jaký potenciál skrývají pasivní uchazeči o…
Nepodceňujte telefonické pohovory U řady pracovních pozic musejí uchazeči nejprve projít telefonickými…
ŠAMPIÓNI versus ZTROSKOTANCI - Jak poznat toho pravého uchazeče „Nechoďte do postele s nikým, kdo má víc problémů než vy.” To je podle mého…
Lžete uchazečům o práci? Uchazeči o práci nejsou jediní, kdo v rámci náborového procesu přikrášluje…
Virtuální náboráři přicházejí. Nahradí vás? Ve Velké Británii byla spuštěna online platforma pro nábor zaměstnanců…
Jak zlepšit proces náboru pomocí doporučení a sociálních médií Při náboru nových pracovníků dnes firmy hodně spoléhají na pomoc svých…
Jak se pozná dobrá pracovní agentura? Práce se zaměstnavateli a potenciálními zaměstnanci na nastavení jejich…
V otázce zvyšování počtu žen v nejvyšším vedení firem je stále velmi dobře…
5 náborových kritérií společnosti Google Personální ředitel společnosti Google Laszlo Bock se netají tím, že v…
Pracovní pohovor: Jak mluvit o slabých stránkách Jaké jsou vaše slabé stránky? Tato otázka děsí nejednoho účastníka…