Opustila jste kariéru, abyste se mohla věnovat dětem. Nyní se chystáte začít znovu pracovat a zjišťujete, že váš životopis končí před několika lety. Dále si již…
Pravděpodobně jste to již zažili. Přijali jste zaměstnance, který se zdál…
Co říká vaše tělo při pracovním pohovoru? O jedno volné pracovní místo bojuje v současné době v Česku průměrně 17…
Stále více firem zapojuje do svých programů zaměstnaneckých referencí i…
V nedávném článku o zaměstnavatelském brandingu jsme si položili pět…
5 otázek o budování zaměstnavatelské značky V nedávném článku jsme si vysvětlovali rozdíl mezi spotřebitelskou a…
Deset pravidel náboru na sociálních sítích (2/2) V první části článku o tom, jak mohou náboráři efektivně využívat sociální…
Deset pravidel náboru na sociálních sítích (1/2) Jak mohou personalisté co nejefektivněji využívat největší talentový pool…
Rozdíly spotřebitelské a zaměstnavatelské značky Spotřebitelská a zaměstnanecká značka firmy propagují tytéž firemní hodnoty…
Proč vás nechtějí přijmout? Máte potřebné znalosti a dovednosti, a přesto vás zase nepřijali. Oprávněně…
V marketingu vzniklo nové odvětví, které by nemělo uniknout pozornosti…
Budoucnost náboru ve světle moderních technologií Rychlý vývoj informačních a komunikačních technologií se odráží ve všech…
Když se zeptáte manažerů, jaký rozdíl je mezi jejich výkonnými a…