V nedávném článku jsme si vysvětlovali rozdíl mezi spotřebitelskou a zaměstnavatelskou značkou firmy. Dnes se zaměříme na konkrétnější doporučení, jak budovat…
V první části článku o tom, jak mohou náboráři efektivně využívat sociální…
Jak mohou personalisté co nejefektivněji využívat největší talentový pool…
Spotřebitelská a zaměstnanecká značka firmy propagují tytéž firemní hodnoty…
Máte potřebné znalosti a dovednosti, a přesto vás zase nepřijali. Oprávněně…
V marketingu vzniklo nové odvětví, které by nemělo uniknout pozornosti…
Rychlý vývoj informačních a komunikačních technologií se odráží ve všech…
Když se zeptáte manažerů, jaký rozdíl je mezi jejich výkonnými a…
Nový rok je v plném proudu a vy stále přemýšlíte, jaký cíl si letos určíte…
Jak můžete najít, rozvíjet a udržet ve firmě kreativní lidi, kteří mají…
Rozesílání hromadných zpráv členům diskusních skupin na sociální síti…
Světová kniha od českého autora doporučovaná HR řediteli společností jako…
Jistě to znáte velmi dobře. Uchazeči o manažerská místa se většinou umějí…