Práce v zákaznickém servisu, stejně jako jakákoliv jiná práce s lidmi, je psychicky náročná. Pracovník se musí umět povznést na svoje momentální psychické…
Budujete od začátku personální oddělení v rámci vaší firmy? Děláte si audit…
Agilita je tématem, které aktuálně zaznívá kuloáry kancelářských budov.…
Pracovní prostředí musí zaměstnance motivovat k podávání těch nejlepších…
INSPIRATIVNÍ LEADERSHIP: Jaké vlastnosti zaměstnanci skutečně očekávají od leadera Před několika lety jsem oslovil okolo dvou tisíc lidí pracovníků firmy s…
Zdravá zpětná vazba: Základ kvalitní firemní kultury Udržet si zaměstnance znamená mimo jiné nabídnout jim kvalitní firemní…
Kateřina Lukášová je HR ředitelkou společnosti Sazka. Ve společném…
Znáte situaci, že vás kolega požádá v práci o pomoci, nadřízený o přesčas,…
6 součástí firemní kultury, které zaměstnanci nejvíce oceňují Z dobře nastavených pracovních procesů a firemní kultury těží jak…
V dnešním nestálém podnikatelském prostředí se všichni snažíme rychle…
Jedním z nejčastějších důvodů změny zaměstnání ze strany zaměstnance jsou…
Vzájemná důvěra, kreativita a pocit pospolitosti. To vše napomáhá efektivní…
Mnoho lidí se domnívá, že předpoklady pro to, stát se lídrem jsou vrozené.…