Mýty budování zaměstnavatelské značky V poslední době se stále více mluví o tom, jak důležité je budování značky zaměstnavatele neboli obrazu toho, co mohou firmy nabídnout svým zaměstnancům. Objevuje se…
Rok 2016 bude rokem dalšího využití širokého potenciálu možností, které do…
Roste vaše společnost a s ní i počet zaměstnanců? Vytváříte, rozšiřujete…
Tým jako sladěná letecká formace Název tohoto článku by se dal rozvinout následující větou: Špičková…
Vítejte opět v naší laboratoři manažerského mistrovství. Téma, se kterým v …
Výrobní firmy již delší dobu znají a pro zlepšování procesů využívají…
Počet zaměstnaných Čechů dosáhl nového historického maxima. Podle…
Válka o talenty nepolevuje ani v obdobích ekonomického útlumu, natož pak…
Studie: Nezaměstnanost a výdělky žen s malými dětmi na českém trhu práce Institut pro demokracii a ekonomickou analýzu (IDEA) při Národohospodářském…
Chcete zlepšit morálku? Zavřete zaměstnance do rakví Říkáte si, že se váš firemní vánoční večírek letos moc nepovedl? Co by si…
Anna Hudáková působí jako HR ředitelka pro Českou a Slovenskou republiku v…
Catherine Sinclair, HR ředitelka společnosti Plzeňský Prazdroj, byla jedním…
Jsem přesvědčen o tom, že 95 procent veškeré práce na měření náboru…