Článek nabízí deset tipů, jak vyjít se svými spolupracovníky:1. Držte jazyk za zuby když se dostanete do obtížné situace, vždy je lepší říct méně než více. Držet na…
Dnešní matky mají k dispozici mnoho hraček, rad a informací, ale podle nové…
Psychologové upozorňují na to, že hněv je na pracovišti velmi rozšířený.…
Snižování kvality života, ztráta komunity, problémy v mezilidských vztazích…
Outsourcing nahání strach mnoha zaměstnancům. Vidí v něm ztrátu vlastní…
Je celkem možné, že váš zaměstnavatel bude mít pocit, že to, co si…
Stejně jako je v osobním životě důležité znát sám sebe, tak je v pracovním…
Stanovení cílů je klíčovým krokem k úspěchu ve věcech, které děláme. Naše…
100 zaměstnanců jedné americké společnosti začalo nedávno trpět závratěmi a…
Jistě znáte feedback zpětnou vazbu, ale co feedforward, tzv. dopřednou…
Nově vznikající firmy nemohou začít prosperovat bez přísného dohledu svých…