V poslední době se stále více mluví o tom, jak důležité je budování značky zaměstnavatele neboli obrazu toho, co mohou firmy nabídnout svým zaměstnancům. Objevuje se…
Rok 2016 bude rokem dalšího využití širokého potenciálu možností, které do…
Výrobní firmy již delší dobu znají a pro zlepšování procesů využívají…
Počet zaměstnaných Čechů dosáhl nového historického maxima. Podle…
Personální legislativa, nábor, sociální sítě či vzdělávání a rozvoj…
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců sehrávají významnou roli pro další vývoj,…
Institut pro demokracii a ekonomickou analýzu (IDEA) při Národohospodářském…
Říkáte si, že se váš firemní vánoční večírek letos moc nepovedl? Co by si…
Anna Hudáková působí jako HR ředitelka pro Českou a Slovenskou republiku v…
Catherine Sinclair, HR ředitelka společnosti Plzeňský Prazdroj, byla jedním…
Jsem přesvědčen o tom, že 95 procent veškeré práce na měření náboru…
I když se zlepšuje ekonomická situace firem, oddělení vzdělávání a rozvoje…
Značka zaměstnavatele odráží pověst firmy na trhu práce. Pomáhá získat…