Komunikační dovednosti jsou jedním ze základních předpokladů úspěšného kariérního rozvoje. Stejně důležité jsou ale i pro udržování osobních vztahů s rodinou,…
Informace poskytnuté odcházejícími zaměstnanci při výstupních pohovorech…
Zhruba 16 % dnešní pracovní síly USAtvoří lidé starší 55 let. Toto procento…
Odborníci varují, že západní firmy, které operují v Číně a Indii se také…
Obrovský rozvoj internetových stránek zaměřených na nábor zaměstnanců…
Pokud se chystáte vyslat některé zaměstnance do zahraničí, existují…
Hledání kvalitních IT zaměstnanců je složité. Některé firmy se proto…
Řada profesionálů HR a náborových manažerů pohlíží na interní mobilitu jako…
Britské firmy si oddechly, když se Evropská unie v minulých dnech…
Vůdcovský styl je vždy situační. Odvíjí se od konkrétních úkolů, pracovních…
Britská agentura specializovaná na nábor zdravotních sester uvádí 35%…
Na konci října probíhala v Bruselu třídenní konference, která se jako první…
Příští rok v gigantu Citigroup (v divizi řízení globálního majetku)…