Osobní značka neboli brand je nástroj dosahování obchodních zájmů, v mém případě firemních zájmů. Možná někoho zklamu, že to není ta romantika, kterou by mohl…
Používáte angličtinu v práci? Jezdí do vaší společnosti zahraniční…
Většina lidí během posledních dvou let slyšela pojmy Industry 4.0, Průmysl…
Při komunikaci ve skupině lidí budete vždy řešit jednu důležitou věc –…
Největší vydavatel e-booků na světě, společnost Bookboon, právě vydala nový…
Přijímat průměrné uchazeče o práci není nic špatného. Pokud však patříte…
Kůň je inteligentní osobnost s vynikajícími instinkty, které neošálíte.…
Význam kultury pro úspěšnost organizace je již dnes považován za prokázaný…
V dnešním článku jsem se rozhodla věnovat vyrovnávacímu období při…
V dnešním článku si v deseti krocích rozebereme ta nejdůležitější koncepční…
V současném deštivém počasí a při zkracujících se dnech, kdy budeme stále…
Navzdory vzrůstající poptávce po práci kariérových poradců doposud…
Zájem o 360° zpětnou vazbu nepolevuje, ba naopak. Trendem, který…