Tři čtvrtiny nejvýznamnějších společností světa pravidelně vydávají zprávy o svých aktivitách v oblasti společenské odpovědnosti, tzv. CSR reporty. Pokud jde o počet…
LEARNTEC 2014 - 22. Mezinárodní veletrh a kongres profesního vzdělávání, učení a IT 22. ročník předního mezinárodního veletrhu a kongresu profesního…
5 otázek o budování zaměstnavatelské značky V nedávném článku jsme si vysvětlovali rozdíl mezi spotřebitelskou a…
Většina společností si uvědomuje, že kromě jejich unikátních technologií a…
Deset pravidel náboru na sociálních sítích (2/2) V první části článku o tom, jak mohou náboráři efektivně využívat sociální…
Většina peněz a času, které firmy investují do vzdělávání, přijde vniveč.…
Deset pravidel náboru na sociálních sítích (1/2) Jak mohou personalisté co nejefektivněji využívat největší talentový pool…
Kdo by se v dnešní době aspoň trochu neobával o finance na svém soukromém…
Rozdíly spotřebitelské a zaměstnavatelské značky Spotřebitelská a zaměstnanecká značka firmy propagují tytéž firemní hodnoty…
Ojedinělý barový institut s názvem Bar High byl založen na jaře roku 2005 a…
Předcházení pracovním úrazům, jejich řešení a odškodňování Nedílnou součástí činnosti zaměstnavatele je předcházení vzniku pracovních…
Proč vás nechtějí přijmout? Máte potřebné znalosti a dovednosti, a přesto vás zase nepřijali. Oprávněně…
V marketingu vzniklo nové odvětví, které by nemělo uniknout pozornosti…