Lidské zdroje - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Američané nerozumějí svým benefitům

Američtí odborníci na lidské zdroje a odměňování vidí rozpory mezi tím, co firmy vynakládají na benefity a tím, jak tyto investice vnímají zaměstnanci. Ukázal to…

5 tipů od chiropraktiků

5 tipů od chiropraktiků

Mnoho zaměstnanců trpí zdravotními problémy, které vznikají při zvedání…

Naslouchejte svým zaměstnancům

Článek v rámci předplatného Naslouchejte svým zaměstnancům

Angažovanost zaměstnanců se stává novou manažerskou mantrou. Schopnost…

Pět způsobů, jak odhalit lháře

Pět způsobů, jak odhalit lháře

Dr. Charles Ford, psychiatr a profesor na alabamské universitě, tvrdí, že…

Nové zaměstnání díky televiznímu kurzu

Nové zaměstnání díky televiznímu kurzu

V Německu se lzedostat nové zaměstnánídíky televiznímu seriálu.Ženy jsouv…

Média diskriminují starší lidi

Článek v rámci předplatného Média diskriminují starší lidi

Průzkumy ukazují, že si lidé o sobě v současné době začínajímyslet, že jsou…

Nejste s prací na slepé koleji?

Nejste s prací na slepé koleji?

Syndrom kariérní deprese může přijít ze stresujícího zatížení, vyhasnutí…

Zaměstnavatelé v Británii se děsí vánočních večírků

Zaměstnavatelé v Británii se děsí vánočních večírků

Britští zaměstnavatelé letos omezí vánoční večírky pro své zaměstnance.…

Pozor na přátelství se šéfy

Článek v rámci předplatného Pozor na přátelství se šéfy

Současný trend v budování firemní kultury podporuje stále těsnější vztahy…

Jak a kdy může manažer kritizovat prodejce?

Jak a kdy může manažer kritizovat prodejce?

Na otázku, kdy a jakým způsobem může být prodejce kritizován, odpovídá…

Jak nakupovat programy na podporu prodeje

Jak nakupovat programy na podporu prodeje

Mnoho tréninků prodejců nevede k dlouhodobým výsledkům. Podle nedáného…

Nejvíce stresují kolegové

Nejvíce stresují kolegové

Zapomeňte na ekonomické stresy nebo hrozbu propouštění. Většinu zaměstnanců…

Naslouchání přispívá k lepší interní komunikaci

Naslouchání přispívá k lepší interní komunikaci

Naslouchání je důležitou součástí komunikace. Ne vždy však druhým…

Výpis 89848996 z celkem 12180