Vzdělávání je ve firmách benefitem pro zaměstnance, ale zároveň z toho prosperuje i zaměstnavatel. Mít zákaznický servis, který neumí odpovídat na telefonáty…
Použití chatbotů v zákaznickém servisu není žádnou novinkou a většina z vás…
To, jakým způsobem během pohovoru pokládáte otázky, jak je formulujete a…
Umožnit zaměstnancům učit se cizí jazyk jako benefit dnes už není žádná…
Mnoho recruiterů a HR specialistů dávno pochopilo sílu osobních profilů na…
Jak si získat a udržet zaměstnance je otázka, kterou řeší každá větší…
DMC management consulting slaví letos 20 let existence firmy. Při té…
Český startup WeBoard nabízející revoluční umělou inteligenci pro výcvik a…
Již několik let navštěvujete jazykovou školu, ale stále se cítíte jako…
Otcovská dovolená je stále tématem, které v České republice vyvolává…
Až 5 dnů placeného volna ročně mohou za loajalitu čerpat zaměstnanci…
Čeští zaměstnanci mají se svými zahraničními kolegy vesměs dobré vztahy.…
Řada vzdělávacích a poradenských společností zažila během pandemie útlum,…