Jedním z hlavních HR témat roku 2020 se stala strategie brandingu firmy a tvorba interní komunikace. Osobitý postoj, vlastní cestu a výsledky v této oblasti…
Přizpůsobivost, flexibilita, důvěra nejen mezi klienty, ale hlavně mezi…
Každá společnost se s důsledky pandemie vypořádává po svém. Pro HR…
„Mladí nechtěj´ makat!“ slyšela jsem za svou osmiletou kariéru trenéra…
Při transformaci společnosti je důležité zajistit si klíčové lidi, kteří…
Tuzemští zaměstnavatelé poskytují svým zaměstnancům stále větší výhody, od…
Nízké sebevědomí připravuje ženy o řadu pracovních příležitostí. Bojí se…
HR oddělení: spojenec nebo nepřítel zaměstnanců? V ideálním případě by měli pracovníci vnímat personální oddělení jako svého…
Studie trhu práce ukazují, že návrat do zaměstnání po covidových pauzách…
Společnost IKEA Česká republika podporuje oběti domácího násilí a v této…
Lidé jsou unavení. Chybí jim interpersonální vazby s kolegy či manažery.…
Otázkou, jak dostat lidi z pohodlí domova zpět do kanceláří, se zabývá…
Definovat, co je firemní kultura je složité a velmi často se diskutuje,…