V poslední době se stále více mluví o tom, jak důležité je budování značky zaměstnavatele neboli obrazu toho, co mohou firmy nabídnout svým zaměstnancům. Objevuje se…
Institut pro demokracii a ekonomickou analýzu (IDEA) při Národohospodářském…
Říkáte si, že se váš firemní vánoční večírek letos moc nepovedl? Co by si…
Catherine Sinclair, HR ředitelka společnosti Plzeňský Prazdroj, byla jedním…
Značka zaměstnavatele odráží pověst firmy na trhu práce. Pomáhá získat…
MINIAUDIT je nástrojem k hodnocení 15 faktorů, které determinují úspěšnost…
Vzdělávací a poradenská společnost 1. VOX a.s. si vás dovoluje pozvat na…
Zajímavou otázkou je, jak jsem se vlastně dostal k uvědomění si důležitosti…
Česká pobočka společnosti Microsoft a její pražská vývojová divize Skype se…
203 profesorů z 88 amerických vysokých škol, mezi nimiž nechybí Harvard,…
Ministryně práce a sociálních věcí Michaela Marksová představila na tiskové…
Fungující proces onboardingu neboli začleňování nováčků do společnosti…
Spolu s tím, jak ekonomika opět nabírá na obrátkách a vznikají nové…