Utváření firemní kultury - důvěra v organizaci (1/3) Jako firma v konkurenčním prostředí chcete mít jistě určitý náskok, výhodu. Zamyslete se nad tím, co může být vaší nezcizitelnou konkurenční výhodou. Co vše od vás…
Firmy každý rok investují miliony dolarů do marketingu svých…
Vysoká fluktuace zaměstnanců patří k tradičním problémům call center. Podle…
Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu. Tak zněl…
Zatímco společnosti Yahoo nebo Hewlett Packard stahují tisíce svých…
Jaké trendy aktuálně hýbou interní komunikací? Odpovědi na tuto otázku…
Blíží se konec roku a s ním i tradiční otázka, co dát letos zaměstnancům…
Jak využít rozdíly v lidech k jejich efektivnímu řízení? Teorie, modely a techniky řízení, představované na kurzech manažerského…
Strach je spolehlivý zabiják firemní kultury. Zpomaluje chod firmy tím, že…
Je vaším kariérním cílem stát se personálním ředitelem celé firmy? Pak…
Rozvrhování práce telefonistů patří ke klíčovým předpokladům úspěšného…
Rozvojové manažerské rozhovory v praxi - případová studie Jak sami manažeři přiznávají, people management, umění řídit či vést své…
Celosvětové hospodářství čelí hrubým neshodám co se týče odpovídajících…