Zaměstnanci, kteří mají málo práce jsou méně spokojení než ti, kteří jsou zavaleni úkoly. K tomuto zjištění dospěla studie mezinárodní konzultantské společnosti…
Umění vyrovnávat se s kritikou je důležitým faktorem kariérního růstu…
Kouření je jedním z nejzávažnějších faktorů ohrožujících pracoviště, ve…
Organizace stále častěji využívají skupinovou a týmovou práci. Stát se…
Lídři nevznikají pomocí kouzel, ale vyvíjí se časem z plynulého procesu…
Ztratit důvěru je velice jednoduché. Jediné zklamání může zničit léta…
Lidé hledající rovnováhu mezi osobním a pracovním životem volí stále…
Pokud firmy usilují o dokonalejší a dlouhodobě výkonnější zaměstnance, měly…
Firemní vánoční večírek může oficiálně začínat v 19 hodin, ale pro manželky…
Doktor *John Sullivan* je velký provokatér. Chce vyprovokovat personalisty…
Asistentky se v závěru roku stávají příslovečnými děvčaty pro všechno.…
Obchodní schůzky jsou základem byznysu a správné společenské chování je v…
Důvěra v organizace neznamená jen předpoklad, že se všechno zvládne. Je to…