Článek nabízí deset tipů, jak vyjít se svými spolupracovníky:1. Držte jazyk za zuby když se dostanete do obtížné situace, vždy je lepší říct méně než více. Držet na…
Když Sergey Brin a Larry Page zakládali před šesti lety Google, společnost…
Dnešní matky mají k dispozici mnoho hraček, rad a informací, ale podle nové…
Snižování kvality života, ztráta komunity, problémy v mezilidských vztazích…
Outsourcing nahání strach mnoha zaměstnancům. Vidí v něm ztrátu vlastní…
Psychologové upozorňují na to, že hněv je na pracovišti velmi rozšířený.…
Je celkem možné, že váš zaměstnavatel bude mít pocit, že to, co si…
Stejně jako je v osobním životě důležité znát sám sebe, tak je v pracovním…
Stanovení cílů je klíčovým krokem k úspěchu ve věcech, které děláme. Naše…
100 zaměstnanců jedné americké společnosti začalo nedávno trpět závratěmi a…
Jistě znáte feedback zpětnou vazbu, ale co feedforward, tzv. dopřednou…