Měření talentu za účelem odhalení silných potenciálních vůdců ve firmách je rostoucí trend. Zaměřuje se především na faktory, jako jsou typy osobnosti, silné stránky…
Náboráři ve firmách si často stěžují, že nemají dost prostředků na to, aby…
První americké město zavádí placenou rodičovskou dovolenou Spojené státy jsou jedinou ekonomicky rozvinutou zemí, v níž neexistuje…
Firemní kultura není žádná legrace V posledních letech se hodně mluví o firemní kultuře. Například velké…
Mezi základní podmínky funkční firemní komunikace patří efektivně fungující…
HR business partnering: Všichni o něm mluví, ale málo kdo jej skutečně dělá Živě si vzpomínám na to, jak jsem se v roce 2007 z pozice HR generalisty v …
Tři čtvrtiny firem z deseti zemí světa již zavedly pružnou pracovní dobu,…
V našem seriálu postupně procházíme jednotlivé ingredience manažerského…
Nastupující 4. průmyslová revoluce spolu s dalšími socioekonomickými a…
5 věcí, které chtějí zaměstnanci slyšet Řada ředitelů zaměstnancům sděluje své vize, poslání firmy a strategie, jak…
Protože se to zkrátka a jednoduše vyplatí jak zaměstnancům, tak i…
Od náboru po odchod aneb Cesta zaměstnance firmou v éře kandidáta. Tímto…
Zásadní problém interní komunikace spočívá v zaměření na to, jak by firma…