Úspěšnost a prosperita každé organizace závisí na dvou aspektech vedení – procesním a lidském. Procesní část je o vytváření strategie a implementaci procesů, systémů…
Nával emocí a adrenalinu, nevšední zážitek pro celou firmu, podpora a…
Poslání personalisty se za poslední desetiletí velmi proměnilo. Zatímco v …
Některé pracovní obory jsou známé tím, že zaměstnanci čelí zvýšeným rizikům…
V posledních letech společnosti investují do rozvoje zaměstnanců. Podporují…
Zaměstnanci jsou nejdůležitější složkou aktivity firmy. Přijímají hodnoty a…
Vypořádat se s tím, že jste introvert, může být v práci celkem náročné.…
Přemýšlejte nad změnami už tehdy, když to funguje, protože je jen otázkou…
Je neuvěřitelné, kolik lidí (bez ohledu na věk) posílá stovky životopisů a…
Pracovní syndrom vyhoření poprvé popsal americko-německý psycholog Herbert…
Všimli jste si někdy toho, že váš zaměstnanec není z práce, po které tak…
Doba se digitalizuje rychleji, než kdy jindy. Zřejmě je už na čase operovat…
Lámete si hlavu, jak zaujmout kvalitní pracovníky? Ať děláte, co děláte,…