Mýty budování zaměstnavatelské značky V poslední době se stále více mluví o tom, jak důležité je budování značky zaměstnavatele neboli obrazu toho, co mohou firmy nabídnout svým zaměstnancům. Objevuje se…
Rok 2016 bude rokem dalšího využití širokého potenciálu možností, které do…
Roste vaše společnost a s ní i počet zaměstnanců? Vytváříte, rozšiřujete…
Tým jako sladěná letecká formace Název tohoto článku by se dal rozvinout následující větou: Špičková…
Vítejte opět v naší laboratoři manažerského mistrovství. Téma, se kterým v …
Proč kontrolovat kvalitu lektorů? Protože žádný učený z nebe nespadl, a…
Výrobní firmy již delší dobu znají a pro zlepšování procesů využívají…
Na podzim 2015 se uskutečnil první běh certifikovaného kurzu Digitální…
Institucí, které v ČR nabízí studijní programy MBA je mnoho. Zájemci o…
Počet zaměstnaných Čechů dosáhl nového historického maxima. Podle…
Válka o talenty nepolevuje ani v obdobích ekonomického útlumu, natož pak…
Řeč těla na pohovoru: Na co si dát pozor Podařilo se vám dostat až k pohovoru na vysněné pracovní místo. Vaše…
Poznáte uchazeče, který mezi vás zapadne? Ani ten nejkvalifikovanější zaměstnanec vám nepomůže, pokud jeho vlastní…