Organizace času je pro zvládání každodenních pracovních úkolů velmi důležitá. Člověk, který si svůj čas dobře organizuje, využívá každou hodinu a minutu tak…
Výstupní pohovor je vhodný nástroj k tomu, aby se zaměstnavatel o sobě něco…
I když jedna aktuální australská studie ukázala, že dlouhá pracovní doba…
Stres vzniká na základě řady faktorů, jejichž počet v dnešní době roste.…
Navzdory tomu, že si většina otců bere volno při příležitosti narození…
Jak se správně připravit na pohovor u oběda?- Při takové příležitosti nikdy…
Najímání kvalifikovaných IT profesionálů není jednoduché. Když odmyslíme…
Manažeři mají často problémy s propouštěním zaměstnanců. Mezi nejčastější…
Pokud jste zdraví, aktivní a víte, jak zacházet s chronickým stresem,…
S rostoucím počtem starších zaměstnanců roste i potřeba upravit školení ve…
Logické hádanky získávají při pohovorech na popularitě. Mohou mít mnoho…
Hranice mezi domovem a prací se pro mnoho Britů stále více smývají. V roce…
Více než třetina amerických zaměstnanců nemá stálé pracoviště a každý…