Koučové by měli usilovat o to, aby co nejhlouběji pronikli do způsobu uvažování svých klientů. Většinu toho, co potřebují vědět, mohou získat jen trpělivým…
Kdo pro firmu pracuje déle, zaslouží si více Odměny založené na subjektivních kritériích fungují u manažerů, kteří jsou…
Není žádným tajemstvím, že mnoho řídících systémů výkonu nefunguje. Nedávný…
Tady je radost pracovat Představte si ostře zkosenou budovu se stěnami ze zeleného skla. Za…
Duševní harakiri Proč tolik lidí pracuje v zaměstnáních, která je zabíjejí? Nejde o to, že…
Aktuální studie University of Florida dospěla k závěru, že lidé s…
Aby se pevně držel a nepustil Žádný zaměstnavatel nemůže být šťastný z vyhlídky vysoké fluktuace…
Bez projevu uznání prchnou Hrneček s firemním logem pravděpodobně nestačí udržet nespokojeného…
Škrtnou si ještě Britové? Na základě výzkumu odhalujícího, že zaměstnanci třikrát častěji umírají na…
Dne 17. srpna 2004 schválila vláda České republiky Národní akční program…
Dnešní zaměstnanci jsou skeptičtí. Investování svých emocí si dobře…
Představte si Medvídka Pů a jeho přátele, jak pracují v personální…
Existuje již mnoho pracovních serverů, díky nimž může být vyhledávání a…