Článek se zabývá problematikou školení operátorů v kontaktních centrech. Protože zde existuje poměrně značný obrat zaměstnanců, je potřeba mít k dispozici alespoň…
Pracovní vysvědčení musí být formulována pravdivě a příznivě. Na jedné…
Novoroční předsevzetí zvažují lidé každý rok. Někteří na ně zcela…
Pro manažery je velmi obtížné zachovat si loajalitu zaměstnanců, kteří…
Udržet si zaměstnance není v dnešní době nejlehčí. Společnosti se proto…
Nedostatek uznání je jedním z faktorů, které demotivují a odrazují…
V každé firmě se občas vyskytnou zaměstnanci, kteří dělají jen samé…
Pravidelný bulletin poradenské společnosti PricewaterhouseCoopers poskytuje…
Co se skrývá za jednotlivými frázemi pracovního vysvědčení a na co by si…
Když člověk přijde o práci, je to krize. Větší krize je to možná v případě,…
Naprostá většina manažerů jakékoli intimní vztahy na pracovišti odmítá.…
Motivace nespočívá v neosobním vývoji strategických plánů, ale vychází z…
Lidé tráví až příliš mnoho času stížnostmi. Stížnostmi na všechno na svou…