![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Naslouchání je důležitou součástí komunikace. Ne vždy však druhým nasloucháme. Často se místo toho probíráme papíry, píšeme na počítači nebo přemýšlíme o něčem…
Hlavním úkolem lídra je vést jasnou komunikaci, jejíž nejtěžší součástí je…
Komunikační dovednosti jsou jedním ze základních předpokladů úspěšného…
Téměř 55 % britských zaměstnanců uvádí, že manažerský žargon jim na…
Firmy si často samy ubližují, když informují zaměstnance o čemkoli od tržní…
Každý manažer se ve své kariéře setká s problémovými zaměstnanci. Měl by…
Průzkum společnosti Cisco se zaměřil na komunikaci virtuálních týmů, která…
V posledních několika letech přešla řada volně obchodovatelných firem do…
I tu nejlepší práci může zkazit nepříjemný šéf. Neshodám s nadřízenými se…
Pro vůdce, kteří řídí neustálé změny, jsou konflikty s lidmi denním…
Pokud jste někdy v práci s něčím nesouhlasili, pravděpodobně jste si…
Každý manažer si je jistě dobře vědom potřeby efektivně řídit své…
Je jen jedna věc, která je ještě horší než oznamování špatných zpráv…