V nedávném článku o zaměstnavatelském brandingu jsme si položili pět základních otázek, z nichž je třeba vycházet při budování zaměstnavatelské značky. Vysvětlili…
5 otázek o budování zaměstnavatelské značky V nedávném článku jsme si vysvětlovali rozdíl mezi spotřebitelskou a…
Deset pravidel náboru na sociálních sítích (2/2) V první části článku o tom, jak mohou náboráři efektivně využívat sociální…
Deset pravidel náboru na sociálních sítích (1/2) Jak mohou personalisté co nejefektivněji využívat největší talentový pool…
Rozdíly spotřebitelské a zaměstnavatelské značky Spotřebitelská a zaměstnanecká značka firmy propagují tytéž firemní hodnoty…
Proč vás nechtějí přijmout? Máte potřebné znalosti a dovednosti, a přesto vás zase nepřijali. Oprávněně…
V marketingu vzniklo nové odvětví, které by nemělo uniknout pozornosti…
Budoucnost náboru ve světle moderních technologií Rychlý vývoj informačních a komunikačních technologií se odráží ve všech…
Když se zeptáte manažerů, jaký rozdíl je mezi jejich výkonnými a…
Nový rok je v plném proudu a vy stále přemýšlíte, jaký cíl si letos určíte…
Jak najít příštího Steva Jobse a co mu nabídnout Jak můžete najít, rozvíjet a udržet ve firmě kreativní lidi, kteří mají…
Rozesílání hromadných zpráv členům diskusních skupin na sociální síti…
Světová kniha od českého autora doporučovaná HR řediteli společností jako…