Snad neexistuje jediná firma v České republice, která by nezaznamenala alespoň jednu diskusi na téma brand (značka) zaměstnavatele. Ve světě personalistiky je to v …
Již více než rok funguje vládní program Režim Mongolsko, který umožňuje…
3 tipy, jak efektivně náborovat absolventy S nezaměstnaností na historickém minimu a se stále se měnícími výzvami,…
Zoufale vám chybí pracovníci, a přitom nemůžete najít vhodné zaměstnance?…
Pět náborových trendů pro rok 2020 Jak se budou vyvíjet trendy v HR v blížícím se roce 2020? Jak se promítne…
Čtyři otázky, které musíte na pohovoru položit kandidátovi na vedoucího obchodního týmu Vybrat vhodného vedoucího obchodního týmu je úkol hodný skutečně zkušeného…
Pro diverzitu existuje český ekvivalent různorodost, rozmanitost, jinakost.…
O principech výběrového rozhovoru existuje tuna literatury. V žádné z knih,…
3 věci, které vám při pohovoru o kandidátovi prozradí, že se dobře připravil Z pozice náborového pracovníka chcete přijmout do zaměstnání ve vaší firmě…
4 problémy v náborovém procesu, které poškozují značku zaměstnavatele Vybudování značky určité firmy coby zaměstnavatele zabere mnoho času, úsilí…
Co to je otázka podle principu „STAR“ a jak ji využít při pracovním pohovoru STAR je zkratka, kterou se označuje princip popisu pracovních i jiných…
17. září se v holešovické La Fabrice uskutečnila konference Employer…
Časová osa onboardingu a prvního roku zaměstnance Onboarding, neboli proces zapojení nového zaměstnance do vaší společnosti,…