Čas oživit vaši zaměstnavatelskou značku  Značka zaměstnavatele odráží pověst firmy na trhu práce. Pomáhá získat nové zaměstnance, ale i udržet ty stávající a zvyšovat jejich produktivitu. V dnešní době…
   Jsem spokojený tam, kde momentálně pracuji. Nechci odcházet. Pracuji na…
   Nejsilnějším trendem v náboru pro následující rok bude přesun k rozhodování…
   O strategické roli HR hovoříme v odborných kruzích v poslední době velmi…
   V první části článku jsme se seznámili s tím, jak by se měla změnit role…
   Český pracovní trh kvalifikovanými lidmi do výroby v současné době opravdu…
   V souvislosti se stále pokročilejšími nástroji pro analýzu dat se hovoří o…
   Časopis Harvard Business Review v létě publikoval články, které vyvolaly…
   Dvanáctý ročník studie Aon Best Employers Česká republika zná své vítěze.…
   
   Staruping aneb Vytvořte v nich potenciál  Slyším to kolem sebe neustále: Nemůžu najít žádné schopné lidi, vůbec! A…
   Jedna cesta řešení určitě existuje. Většina firem a společností disponuje…
   
   MINIAUDIT SILNÉHO PRACOVIŠTĚ odhaluje specifika řízení lidských zdrojů v jednotlivých odvětvích  MINIAUDIT je nástrojem k hodnocení 15 faktorů, které determinují úspěšnost…
   Počet lidí, kteří jsou otevřeni možnosti změnit práci, v posledních letech…