Kdybychom dokázali dostatečně včas a přesně předvídat, kteří zaměstnanci od nás chtějí odejít, mohli bychom lépe reagovat a ušetřit tím velké peníze. Jak to ale…
Development centrum jako nástroj rozvoje se využívá již mnoho let v mnoha…
Klasická manažerská školení něco málo naučí a povzbudí motivaci účastníků…
I když je příručka pro zaměstnance v podstatě manuálem, jak se chovat ve…
Prvních pět minut vašeho telefonátu. To je nejdůležitější aspekt náboru…
Užitečné tipy pro sestavení dotazníku 360° zpětné vazby Kolik kompetencí by mělo být v dotazníku 360°ZV a které vybrat? Jaké…
Na našich výcvicích systemického koučování učíme účastníky mimo jiné…
Ani tento rok to nebude jen tak jako vždy jsme pro Vás připravili skvělé…
Viceprezident pro lidské zdroje společnosti Google Laszlo Bock právě vydal…
Vodafone spouští globální politiku podpory rodičů Britská telekomunikační skupina Vodafone zavádí globální politiku podpory…
Optimální rozhodnutí znamenají rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem jakéhokoli…
Naučte manažery, jak vést pohovor Nadšený kandidát s výbornou kvalifikací by neměl chodit na pohovor do vaší…