Existuje minimálně 30 způsobů, jak si vpráci udělat nepřátele.1. Vždy opravujte ostatní, když nemají pravdu.2. Vyhýbejte se řešením výhodným pro obě strany a místo…
Být manažerem vdobě, kdy přichází nová generace zaměstnanců, je velmi…
Stát se dobrým šéfem neznamená jen získat důvěru vyššího managementu, ale…
Jak nám od dětství vštěpovali rodiče, lhát se nemá. Přesto se někdy…
Řada manažerů stále vnímá firemní kulturu jako neurčitý koncept, jemuž…
Nejmladší generace zaměstnanců, která neúprosně zaplňuje pracoviště,…
Snaha mít vše hotové je pravděpodobně hlavím důvodem, proč se lidem…
Představte si, že máte vtýmu velmi výkonného pracovníka, který je pro vás…
Komunikace je lepidlo, které drží pohromadě organizace. Je to prostředek…
Vsoučasné době již neplatí, že lidé setrvávají vjednom zaměstnání po celý…
Téměř kamkoli se dnes podíváte, uvidíte nové ekologické produkty nebo…
Motivace a řízení očekávání zaměstnanců je klíčem kjejich udržení a také…