Asertivitou se rozumí schopnost sebevědomě prosazovat své pozice, aniž bychom přitom ubližovali ostatním. Je to dovednost, které se lze učit. V první řadě byste si…
Při řízení vztahů se zaměstnanci se manažeři často dopouštějí chyb. Článek…
Rozsáhlé snižování stavů a ekonomická recese znesnadňují zaměstnancům, aby…
Dobrá firemní kultura by měla zaměstnancům pomáhat s budováním dlouhodobé,…
Konflikty na pracovištích jsou poměrně běžnou záležitostí. Mohou být i…
Řízení lidí není soutěží v popularitě. Pokud si však dokážete získat…
Každému z nás se někdy stane, že neposlouchá, co mu říkají druzí. Dobrá…
Za dovednosti, v nichž potřebují jejich týmy nejvíce školit v obtížné…
Řízení směrem nahoru spočívá v otevřené komunikaci s nadřízenými a…
Firmy, které podporují kreativitu a angažovanost svých zaměstnanců, si…
Firemní kultura je důležitá nejen pro stávající zaměstnance, ale i…
Multikulturní rozdílnost zaměstnanců přináší na pracoviště nové výzvy.…