Naslouchání je důležitou součástí komunikace. Ne vždy však druhým nasloucháme. Často se místo toho probíráme papíry, píšeme na počítači nebo přemýšlíme o něčem…
Podle nedávného průzkumu americké personální společnosti Robert Half…
Chytří lidé nedělají chyby z důvodu hlouposti, ignorance nebo apatie.…
Pokud měníte místo, začínáte podnikat nebo právě nastupujete do své první…
Hlavním úkolem lídra je vést jasnou komunikaci, jejíž nejtěžší součástí je…
Potřesení rukou je jediný fyzický kontakt běžný v obchodním světě. A…
Jisté peníze ale také kamarádi v práci jsou nejdůležitější potřeby pro…
Komunikační dovednosti jsou jedním ze základních předpokladů úspěšného…
Zhruba 16 % dnešní pracovní síly USAtvoří lidé starší 55 let. Toto procento…
Řada profesionálů HR a náborových manažerů pohlíží na interní mobilitu jako…
Vůdcovský styl je vždy situační. Odvíjí se od konkrétních úkolů, pracovních…
Téměř 55 % britských zaměstnanců uvádí, že manažerský žargon jim na…
Firmy si často samy ubližují, když informují zaměstnance o čemkoli od tržní…