![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Téma prorůstového myšlení se zabývá tím, jakým způsobem pracovat na růstu a to nejen svém, ale i na růstu týmů a celých organizací. První z klíčových věcí z oblasti…
Pavla Pulchart působí ve společnost ASIANA více než 16 let. Firma je známá…
Jaké konkrétní benefity z toho pro Váš podnik plynou? Pojďte se na tyto…
Společnost LMC je známá nejen díky svým pracovním portálům Jobs.cz a Práce.…
Pro každého z nás je důležité rozpoznat, co v lidech opravdu je, pro HR…
Společnost SAP SE (NYSE: SAP) představila nové produkty a služby, které…
Oracle Academy spouští globální kariérní centrum pro přípravu budoucích…
Jiří má za sebou stovky kurzů Excelu a v poslední době ještě víc Power BI…
Pracovní svět se během posledních dvou let změnil téměř k nepoznání. Řada…
Existují dva druhy smýšlení – růstové a fixní. Růstové nás posouvá dál,…
Ač není monotematické, nové číslo se ve dvou článcích věnuje designovému…
Co je to designové myšlení a jak jej ve své praxi můžete využít? Jak…
Setkejte se s absolventy programu Executive MBA na The University of…