Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání a jak na tyto změny reagovat? Konference ZÁKAZNÍK 2030 se koná 21. března 2019 od 9:00 do 16:00 hodin v …
COBIT, ITIL, DevOps jsou novodobá zaklínadla IT managementu. A jsou to…
V anglicky psaných odborných textech se v oblasti HR a managementu začíná…
Kreativita je u drtivé většiny zaměstnanců žádoucí vlastností. Umožňuje…
„Onboarding“, neboli vítání nového pracovníka ve firmě, jeho zaškolování a…
Stává se někdy, že začneme využívat nový nástroj, který má vynikající…
Mnozí z vás určitě narazili s nástupem nového roku 2019 na mnoho globálních…
Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní…
S tím, jak se obměňuje trh práce, struktura pracovní síly i požadavky…
Eventy či konferenční akce mají předem stanovený konkrétní cíl, který se…
„Týmový hráč“. Jeden z typických požadavků v inzerátech nabízejících…
Také máte radost, že konečně napadlo dost sněhu? Chystáte se vyrazit na…
Na běžném CV může každý vypadat všelijak. Životopis má totiž poměrně jasně…