Reakce manažera na to, že zaměstnanec udělá nějakou chybu, na sebe obvykle nenechá dlouho čekat. Pochvala za dobře vykonanou práci však často chybí. Poskytování…
Když přijdete o práci, je to vždy ponižující a nepříjemná zkušenost.…
Spousta lidí vám bude tvrdit, že to, jak to v kanceláři vypadá, není…
Množí se případy podřízených zaměstnanců, kteří odsuzují své šéfy na…
Máte zaměstnance, jehož výkonnost je velmi chabá? Možná jste s ním o tom…
Hotelový řetězec zjistil, jak si udržet zaměstnance - podle průzkumu v…
Asi nikdo nemá rád tzv. cold call, neboli první telefonický kontakt s…
Vytváření nového systému hodnocení zaměstnanců není jednoduchá záležitost.…
Uchazeči o zaměstnání se stále častěji zajímají o možnosti vzdělávání a…
Požádat o zvýšení platu bez přípravy, argumentů a dokumentace, vás může…
Atraktivní balíček benefitů není jen nástrojem pro nábor. Když zaměstnanci…