Aby mohla být e-learningová strategie úspěšná, musí se opírat o pět základních faktorů: obsah, kapacity, náklady, klienty a v první řadě kulturu lidí, pro které je…
Prioritou dnešního managementu jsou kvalitní zaměstnanci, proto by se měly…
E-learning je specifická učební metoda. Student je však vždy student, učí…
Při dlouhých konferencích nebo poradách je po určité době velmi těžké…
Uživatelé si lépe zapamatují vizuální informace, umožní-li jim k těmto…
Důvěrné vztahy na pracovišti jsou často diskutovaným tématem. V Kanadě…
Práce naplňuje naše dny, týdny, roky, prostřednictvím práce si udržujeme…
Bývá normální, že uchazeč po zaslání podkladů k přijímacímu řízení celé…
Stále více firem začíná uznávat důležitost emocionální inteligence (EQ).…
Existuje spojení mezi osobními předpoklady a spokojeností s prací?…
Je vaše oddělení součástí rozvíjející se nebo měnící se organizace?…
Kvalitní výukový program nenechává uživatele v nečinnosti. Naopak ho…