Hlavním úkolem lídra je vést jasnou komunikaci, jejíž nejtěžší součástí je přednášení špatných zpráv. Dr. Robert Buckman, specialista na rakovinu, učí nejen další…
Tajemství správného stisku ruky Potřesení rukou je jediný fyzický kontakt běžný v obchodním světě. A…
Jisté peníze ale také kamarádi v práci jsou nejdůležitější potřeby pro…
Komunikační dovednosti jsou jedním ze základních předpokladů úspěšného…
Zhruba 16 % dnešní pracovní síly USAtvoří lidé starší 55 let. Toto procento…
Řada profesionálů HR a náborových manažerů pohlíží na interní mobilitu jako…
Vůdcovský styl je vždy situační. Odvíjí se od konkrétních úkolů, pracovních…
Téměř 55 % britských zaměstnanců uvádí, že manažerský žargon jim na…
Firmy si často samy ubližují, když informují zaměstnance o čemkoli od tržní…
Američtí zaměstnavatelé již dlouho upozorňují své zaměstnance, že…
Každý manažer se ve své kariéře setká s problémovými zaměstnanci. Měl by…
Průzkum společnosti Cisco se zaměřil na komunikaci virtuálních týmů, která…
Při stresující práci pomáhá mít partnera, na kterého se můžete spolehnout.…