Být šéfem je v pořádku. Každý šéf by však měl usilovat o to, aby byl dobrým šéfem. Jak na to? Vraťte se k základům řízení lidí. - Vypěstujte si zvyk řídit každý…
Týmy, které dobře spolupracují, mohou přinášet skvělé výsledky a skutečně…
E-mail představuje komunikační nástroj, který výrazně usnadňuje práci. Ne…
Udržet si talenty v době omezených rozpočtů a snižování benefitů není…
V každé kanceláři se najde alespoň jeden problémový kolega. Ať už se…
Všichni máme tendenci škatulkovat" druhé lidi. Je to pohodlné, ale…
Ani ekonomická krize nezměnila názor podniků na společenskou odpovědnost (…
Správně sestavený zaměstnanecký průzkum může být hodnotným a strategickým…
Žijeme v době neustálého nárůstu nových informací. Není proto divu, že se…
Práce na dálku by měla zaměstnancům pomáhat k větší spokojenosti,…
V obtížných dobách není třeba zdůrazňovat důležitost silných a…
Umění přesvědčit představuje dovednost, kterou bychom měli být schopni…