Lidské zdroje - zprávy z HR

Video nemusí sloužit jen k reklamě a vzdělávání

Video je dnes běžným marketingovým nástrojem, který pomáhá propagovat značky a jejich produkty a budovat vztahy se zákazníky. Začíná se však prosazovat i uvnitř…

LMS: 5 trendů pohledem zevnitř firmy

O trendech v oblasti systémů pro správu vzdělávání v organizacích (LMS)…

John Sullivan: Co byste měli vědět o pasivních uchazečích

Anglický termín passive candidate / passive job seeker byl přejat do…

Co má cenu měřit v náboru?

Měření efektivity náboru a náborářů se dnes v HR skloňuje ze všech stran.…

Článek v rámci předplatného Hledáte dobré zaměstnání? Hledejte SILNÁ PRACOVIŠTĚ!

SILNÁ PRACOVIŠTĚ jsou taková pracoviště, kde se snoubí spokojenost…

Jan Fröhde, Akord OT

Manuál úspěšného teambuildingu

S blížícími se teplejšími měsíci se ve firmách začíná opět mluvit o…

Marcela Čepová, KCT Data

Článek v rámci předplatného Personalisté mezi papírem a digitalizací: Proč (ne)digitalizovat? (I. díl)

V poslední době se často mluví o elektronizaci papírových agend. Co však…

Kdy oslovit zaměstnance konkurenční firmy s nabídkou?

Metoda pokus omyl. Tak lze nejlépe charakterizovat postup většiny náborářů…

Dave Ulrich: Zvenku dovnitř stále platí

Chtějí-li HR profesionálové přinášet větší hodnotu svým organizacím, musejí…

Studie: Jak propojit rozvoj zaměstnanců a dobrovolnictví

Britská profesní organizace CIPD (Chartered Institute of Personnel and…

Čipování zaměstnanců začalo

Implantování čipů za účelem identifikace zvířat je dnes již naprosto běžné.…

Vy ještě nemáte firemní lavičku?

Přispět dobré věci, podílet se na tváři Evropského hlavního města kultury,…

Dokáže váš inzerát zaujmout nejlepší talenty?

Inzeráty s nabídkou pracovních míst by měly být vytvářeny tak, aby dokázaly…

Výpis 13271339 z celkem 4810