Video je dnes běžným marketingovým nástrojem, který pomáhá propagovat značky a jejich produkty a budovat vztahy se zákazníky. Začíná se však prosazovat i uvnitř…
O trendech v oblasti systémů pro správu vzdělávání v organizacích (LMS)…
Anglický termín passive candidate / passive job seeker byl přejat do…
Měření efektivity náboru a náborářů se dnes v HR skloňuje ze všech stran.…
SILNÁ PRACOVIŠTĚ jsou taková pracoviště, kde se snoubí spokojenost…
S blížícími se teplejšími měsíci se ve firmách začíná opět mluvit o…
V poslední době se často mluví o elektronizaci papírových agend. Co však…
Metoda pokus omyl. Tak lze nejlépe charakterizovat postup většiny náborářů…
Chtějí-li HR profesionálové přinášet větší hodnotu svým organizacím, musejí…
Britská profesní organizace CIPD (Chartered Institute of Personnel and…
Implantování čipů za účelem identifikace zvířat je dnes již naprosto běžné.…
Přispět dobré věci, podílet se na tváři Evropského hlavního města kultury,…
Inzeráty s nabídkou pracovních míst by měly být vytvářeny tak, aby dokázaly…