I když se zlepšuje ekonomická situace firem, oddělení vzdělávání a rozvoje zaměstnanců si nemohou dovolit vynakládat prostředky, které mají k dispozici, neefektivně.…
Čas oživit vaši zaměstnavatelskou značku Značka zaměstnavatele odráží pověst firmy na trhu práce. Pomáhá získat…
Úplné náklady práce v ČR v roce 2014 Český statistický úřad zveřejnil publikaci Úplné náklady práce 2014.…
Nejsilnějším trendem v náboru pro následující rok bude přesun k rozhodování…
Dovednosti, které učí vzdělávací systém, nemusejí odpovídat dovednostem,…
V první části článku jsme se seznámili s tím, jak by se měla změnit role…
Průměrné mzdy v Česku - 3. čtvrtletí 2015 Český statistický úřad zveřejnil údaje o vývoji průměrné mzdy v národním…
Studie: Zaměstnávání osob důchodového věku v ČR Demografická situace v Česku se zhoršuje a stát na to zatím reaguje jen…
Časopis Harvard Business Review v létě publikoval články, které vyvolaly…
Dvanáctý ročník studie Aon Best Employers Česká republika zná své vítěze.…
Staruping aneb Vytvořte v nich potenciál Slyším to kolem sebe neustále: Nemůžu najít žádné schopné lidi, vůbec! A…
Počet lidí, kteří jsou otevřeni možnosti změnit práci, v posledních letech…
Manažeři často a rádi mluví o tom, že lidé jsou pro ně na prvním místě, ale…